FIRST DAY OF REALITY



Min första dag på Kitas. Har inte nämt så mycket om det men det var mitt första val och igår så ringde de från Kitas och sa att jag hade kommit in. Så idag var min första dag och det kändes otroligt bra. Jag antar att min attityd kan påverkat det. Jag gick in med inställning att detta var det som var rätt och att det skulle bli bra. Kan faktiskt säga att det var otroligt tråkigt att skriva ut sig ifrån Jensen, det tog liksom i magen. Men det är klart att det är tråkigt att lämna eftersom jag precis började trivas riktigt bra. Idag har även jag & Oliver månadsdag så vi ska väl antagligen göra något mysigt. Hoppas att alla får en bra helg. Nu ska jag plugga ikapp mig på ''skitas'' Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0