back to school

VÄST - ROSE N LULU
TRÖJA - H&M
SKÄRP - FIORUCCI
SHORTS - H&M
till detta mina choklad bruna uggs + tjock jackan
hade dock varit snyggare med prime men det var så sjukt kallt
Hej mina fina. Vaknade vid halv 3 inatt och trodde det var morgon, lyckan som uppstår när man inser att man har några timmar kvar att sova hehe.
Första skoldagen idag & jag var faktiskt lite nervös. Men jätte kul att få träffa alla igen. Detta är ju våran sista termin tillsammans så jag ska verkligen ta vara på detta. Har träffat de flesta av dom nästan varje dag i 10 år. Jaja, första dagen gick bra iallafall. Imorgon är det fredag den 13 så för min del blir det antaligen att dega, jag gillar inte otursdagar. Jag är otursfågel som sagt..Slängde med an outfit bild, fick många komplimangen för den.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0