7 dec


Warriewood beach
Näst sista dagen med sol, surfing & bad. Kommer att sakna detta stället. Men det ska bli skönt att komma hem. Längtar verkligen hem nu. Känns dock inte som om att jag varit här så länge. Längtar inte hem till vädret. Det är ju storm i sverige. Dagmar, emil, gudrun, berit och allt möjligt.
Men idag har jag spenderat min dag på Warriewood beach. Än jätte mysig strand som inte är hälften så stor som Palm beach. Somnade i solen och brände upp dela ryggen...har bränt mig typ varje dag för jag slarvar med solskyddsfaktorn. Men idag smörjde jag in hela kroppen riktigt noga med 30+ och ENDÅ brände jag mig. Har bränt mig något sjukligt..Nu ska jag äta middag & fortsätta med att tycka synd om mig själv.
Puss

noah&jag

steve,noah,ellie&jag -
han är helt grym

steve,noah,ellie&jag -
jag har tröja på mig för att jag är tvungen att ha det när jag surfar för jag fick utslag utav vaxet som man har på brädan

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh inte alls avis!! inte långt kvar nu, KOM HEM.

pusss love you

2012-01-08 @ 11:39:12
URL: http://elinelsalinneaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0