5 dec

Fin dag med min fina familj
Först åkte vi in till China town och gick till paddy's market. Det var som en marknad i t.ex. Thailand, Egypten osv. Fast om man åkte en trappa upp i centret så kom man till ett ställe som var som Frölunda Torg typ. Äkta saker. Sedan gick vi och åt en jätte god middag vid darling harbour. Efter en god middag så gick vi på bio. iMax, världens största bioduk typ. Vi såg på Mission Inpossible 4, hur grym som helst. Helt klart ett biotips! Imorgon blir det ännu mer shopping fast på ett riktigt köpcenter.
puss



Min fina mamma, pappa, lillebror & jag. Min syster tog kortet

Paddy's market i China Town

iMax. (bilden är tagen ifrån google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0