2 jan

Äntligen haft min första riktiga surflektion!
Den var 2 timmar lång. Först skulle man välja bräda, få på sig våtdräkten & ha lite teori vad man skulle göra ifall man blev utdragen utav en ström eller om det kom en haj osv. Fick även reda på att det hade varit en 2 meters lång farlig haj på nyårsafton 1 timma efter vi hade gått hem. Sådär halv skönt att vara på samma ställe, i samma vatten i ca 1 och en halv timma. Jag hade hur kul som helst och vädret var helt underbart så det var grymt. Fick inga bra bilder riktigt. Fick bara bilder på mig i en mini-våg. Menmen. Dålig uppdatering men jag har haft så mycket för mig så det har inte blivit så mycket tid vid datorn och det går ju inte att blogga igenom telefonen för blogg.se appen är sämst. Ska försöka bli lite bättre.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0