You can count on me

 
Om 10 månader är du hemma hos mig igen.

Vi säger inte hejdå och vi tar inte farväl. Vi tar bara en liten paus i vårat 16 åriga förhållande. Trodde aldrig att jag skulle kunna ha ett distans förhållande med någon men du har verkligen lyckat. Vi måste ju ändå våga prova något nytt. De krav jag ställer på dig är att du får verkligen inte förändras. Du får inte komma hem och vara en torr ökenråtta. De krav du ställt på mig är att jag får inte byta vänner, inte dumpa oliver eller rakparmanenta håret. Om 200 paket så är du antagligen hemma. Om typ 290 dagar så möts vi på landvetter med fjärillar i våra kroppar. Vill aldrig vara utan dig i 10 månader igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0