Tar ett varv runt jorden

 
Ser att jag börjar få massa fler trogna läsare, heja er! Haha.
Jag kanske ska ta och berätta lite om mig själv. Jag heter Anna som ni antagligen redan vet. Jag är 16 år och ska börja mitt första år på gymnasiet. Dehär året kommer vara ett otroligt tufft år. 5av mina närmaste vänner har valt att fly landet och studera ett år utomlands. De är på alla möjliga olika ställer runt om i världen. 2 st är i USA, 1 i Kenya, 1 i Paris och 1 i Spanien. Som tur är så är vi ett stort tjejgäng och de är massa härliga tjejer kvar i Sverige tillsammans med mig. Har ni några frågor på vad som helst så är det bara till att kommentera. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket gymnasium ska du börja på?

Svar: Jensen
Anna Johansson

2012-08-19 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0