Love never fails, but you do

Stand up for something, even if it means standing alone.
Because often times , the ones who fly solo has the strongest wings.
 
Jag gör mig nu av med mitt livs största beroende. Släpper taget för att inte kvävas till döds. Det känns tomt. Som ett stort hål med mörker. Jag vet inte riktigt vart jag är eller vem jag är. Jag vet ju att jag är Anna 16 år och att jag är i  göteborg. Men förutom det så vet jag ingenting. Känner mig ensam även fast jag har fullt med människor runt mig. Känns som att ingen skulle någonsin kunna förstå hur jag tänker. Jag kan inte sätta ord på känslorna som går som en berg & dal bana inuti mig. Är så förvirrad. Vad vill jag, vart ska jag och vad känns bäst. Ingenting känns bäst eftersom ingenting känns bra. Ingenting känns alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0