SVAR PÅ FRÅGA

Anonym om AKRYL + OPI + NAILS:
åh va snyggt! hur mycket betlade du för naglarna? skit fint! kan du rekommendera stället?
tack för en grym blogg
Tack så mycket! Jag betalade inte en endaste krona eftersom jag var 'nagel model' för kvinnor som håller på att utbilda sig. Men i vanliga fall så kostar nya akrylnaglar på det stället 900 & påfyllning mellan 500 - 600 är inte helt säker. Skulle absolut rekomendera stället om man är beredd att lägga så mycket pengar. Jag har även en jätte duktig vän som gör akrylnaglar för endast 250 kr som är EXAKT lika fina som jag verkligen rekomenderar! Hoppas du blev nöjd, kram!

image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack så jätte mycket för svaret! vart kan man hitta din vän som endast gör naglarna för 250 då?

tusentack anna

kram på dig

2012-04-06 @ 12:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0