MIGRÄN ATTACK


Drabbades utav den djävulska migränen igår -
ni som har migrän förstår exakt vad jag snackar om. Min migrän kommer ALLTID i dålig timing. När man börjar få migrän så får man något som kallas för aura. Det är som en förvaning när migränen kommer så det börjar flimra framför ögonen och då ska man ta medicinen direkt annars har man huvudvärk i ca 4 dagar. Så igår när jag vaknade så märkte jag att migränen redan slagit ut eftersom jag sov medans min aura kom..så jag satte mig ner på golvet och bara skrev eftersom jag inte hittade min medicin, haha. Mamma vaknade och trodde bara jag var bake vilket gjorde mig mer upprörd eftersom jag inte ens drack igår + att jag körde moped? haha. Fick iaf åka in till akuten efter 5 timmar med gråt och 7 olika medicin kurer. Fick en spruta som skulle hjälpa till att dämpa min smärta. Fick sprutan nedanför höften i en muskel och det var helt sinnes vad det gjorde ont. Så idag har jag fortfarande ont i huvudet. Får bita ihop eftersom jag har STORA planer för ikväll! Så det är bara att se glad ut. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0