holding on and letting go

Dagarna går så fort men minuterna så sakta. Solade med elin förut och brände mig faktiskt inte, haha. säms e jag. Vädret har varit sådär idag. Jag är lite små förälskad när det är så små regnigt ute & mörkt på himlen så jag kastade på mig skorna & drog en power walk. I sällskap med min fina vovve & mitt spotify. Jag tvekar stark på om det faktiskt finns något bättre än att gå ensam. Man liksom typ slutar tänka. Jag hamnar i en lyckovärld. Tror typ att jag hittat meningen i livet när det händer. Sedan slår det mig att verkligheten inte har någon mening, inte livet heller..sadface. Har ÄNTLIGEN spräckt bubblan så jag kan nu börja plugga igen, haft några månader med bara hat typ. Vet inte vad det är för fel på mig, eller vet nog inte riktigt vad som inte är fel på mig. lol. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0