Someone said to me "you're too pretty to be single" I said " No, I'm too pretty to be cheated on, lied to and played with"

kass uppdatering..

Min helg iaf

Fredag - så åkte jag & tjejerna in till stan vid 9 tiden och fikade på Frank's Coffee. Sedan träffade vi ante som fyllde 17 år. sedan vid 12 åkte jag & ida hem till ida & kollade på filmer, åt & sov i soffan haha. as grym fredag (y) nej men vi hade skit mysigt
Lördag - var hemma hos ida hela dagen och softade haha. sedan vid 7 så åkte vi till åkered och åt thai. så skulle drog vi till marcus senare med massa goa vänner. sedan åkte jag, ida & olivia hem till ida och sov. vi var hemma vid 2 ochvi var heelt döda, haha. men jätte lyckad kväll iaf
Söndag - varit och kollat på MillaMi för dom har startat ett show room i fiskebäck. http://www.millami.com/sv/ gå in & kolla för det finns jätte fina kläder för både killar & tjejer. Men eftersom att det är lilla loppans födelsedag så ska tjejerna in till stan & fika. bloggar senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0