set fire to the rain

Hello lovers 'N haters!
Såhär tuff är jag idag faktiskt. Har haft orgentering OCH engelska prov idag. Det kändes faktiskt onormalt bra. Orgenteringen gick perfaa och engelska provet gick väl OK. imorgon har jag SO och jag MÅÅSTE plugga. men snart kommer mina tjejer så blir det torsdags-träff. Vi har ju ett litet break i våran korplag så istället så ses vi varje torsdag hemma hos någon och kollar på SOL, BAD OCH OROLIGA FÖRÄLDRAR. förra gånger var vi hemma hos mig och idag offrar jag mig igen för mina bebbesss. Nu ska jag sätta mig och plugga lite inför imorgon. Ska även ha disco för klass 2-4 på min skola. det är 57 barn som redan anmält sig, fattar ni eller?? 57 stycken!! och sista biljett köp dagen är på måndag...kommer komma typ 100 st. orkar inte. hoppades att det skulle komma typ 20 st haha. menmen, pengar till parag är INTE helt fel. hheheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0