YOU'VE CHANGED

Min underbara helg ♥


I fredags var jag först i skolan, eller aa inte i skolan för vi hade först orgentering i 2 timmar sedan hade vi friidrott i friidrottens hus. Första gången jag var med på det faktiskt. Kände att det var dags nu, hehe. Sedan åkte jag till stallet och red p åden nya hästen. Kommer dock inte ihåg namnen, det gick väl hyfsat. Sedan hade jag en timma på mig att skynda mig hem och duscha och sedan springa ner till Britta på hennes avskedsmiddag. Mina 2 närmaste vänner åker ju bort i 2 månader så vi tog farväl av dom. Saknar dom riktigt mycker redan faktiskt. Man tänker så att aa men nu ska jag ringa britta eller ida..och så kommer man på sig själv att nej, dom är i medelhavet nu dom små äckelna. Men somsagt, bra fredag iaf.
Lördagen var väl inte lika lyckad. Men mysig var den allt! Var inne i stan med Hedvig, Olivia & Micael. Vi fikade på Frank's. Efter en stund kände jag att jag mådde hur dåligt som helst så jag var verkligen tvungen att åka hem. Kände mig typ avdäckad och sjösjuk, jätte hemskt. Somnade på en gång när jag kom hem. Snacka om att vara riktigt nära döden.
Söndag är ju som sagt en riktigt slapp dag så vad gjorde jag?..ganska logiskt. Men senare på kvällen var jag, Jannie & Louise ute & power-walka! Så lite hurtig var jag allt. Har inte pluggar ett skit i helgen vilken jag VERKLIGEN borde gjort. Men jag får helt enkelt skylla på att elefanten i min trädgård käkade upp mina böcker, som den alltid brukar göra.
Idag är det dock måndag & jag har inte gjort ett skit förutom att sova. Känner mig fortfarande ganska dålig. Nu ska jag fortsätta sova. SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0