PARANORMAL ACTIVITY 3

Bjuder på en bild ifrån Egypten. Ren lycka

Nu är det redan veckans slut. Dagarna bara susar förbi. Inte för att man klagar direkt. Om mindre än en vecka så är det ett efterlängtat lov. Idag var jag först i stan med Oliver & kollade på lite nya kläder. Hittade lite saker men köpte inte med mig något. Senare vid 7 så åkte jag, oliver, olivia, lydia, hedvig & anton in till stan för att sedan gå på bio. Vi var på Paranormal activity 3, ganska logiskt med rubriken? Men den var iaf sjukt äcklig. Precis som de andra filmerna. Har även inskaffat ett efterlängtat träningskort på Sport Life. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova iaf. Hoppas alla haft en bra helg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0