har du tänkt på din egna begravning?

Åh hej! Ta bilden med en nypa salt. Kollade igenom mina bilder & hittade det finaste minnerna, haha! Från den goa såkallade fjortistiden. De är helt sinnes att man på riktigt såg ut som man gjorde haha.

Men iaf. Idag så försov jag mig (igen) jag fattar inte hur jag lyckas. Endå så somnar jag alltid vid typ halv 12 men jag orkar endå aaaldrig upp på morgonen. Måste bli bättre på det iaf. Efter en låååång skoldag så hade jag sett fram imot att lägga mig i min säng men nej. Jag ska ju faktiskt visa upp mig i bikini om bara 2 månader!? Så det blev ut och dra en power-walk med stavarna. Forever alone. Men efter en behövlig pw så åkte jag till Adams Cafè och träffade mina tjejer & satt där och pratade om allt och inget typ. Nu är vi hemma hos mig och kollar på sol,fest & oroliga föräldrar. torsdagsfilosofi så att säga. Börjar annars 11 imorgon, inte fel det heller. Dock ska jag ha idrottsdag vilket faktiskt är ganska fel, orkar inte...
godnatt anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0