du putter ifrån dig den som bryr sig mest

Heeej alla trognad läsare!
Jag är hemskt ledsen att jag inte bloggat på ett tag, jag har nämligen haft JÄTTE mycket i skolan & med allt. Men nu är jag back on track. Lite onödig information att börja med så har jag prov ridigt i en bättre grupp på fredagar. Det gick skit bra & alla var jätte trevliga så det var jätte kul!
Min helg har varit jätte bra, i fredags så red jag ju & efter det åkte vi in till alladin cafeet.
I lördags så var jag hos Calle med goa vänner & bara chillade.
Idag så vaknade jag jätte tidigt för jag kunde inte sova så var Olivia vaken så bestämde vi oss för att ta en prommenad. Vi var ute & gick i 2 timmar, duktiga tjejer! Nu ska jag sätta mig och plugga.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

har hört rykten om att din pojkvän var otrogen, och att dem är tillsammans nu? svara gärnaz. diggar din blogg as mycket

2011-10-10 @ 12:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0