CRANK IT UP

Helloo everyone !
Idag har jag varit på frölunda torg och letat födelsedags present till oliver som tror att han blir stor bara för att han fyller 17 år imorgon. Jag hade tänkt att köra typ ett par kalsonger eftersom jag förstört alla när jag gjort kalsonggreppet på honom..Men det gjorde jag inte. Jag köpte en annan fin sak som är hemlig just nu. Fick även med mig några fina smycken ifrån raglady så jag är mycket nöjd. Nu har precis oliver, olivia & elin åkt hemifrån mig efter en mysig filmkväll. Vi såg någon patetisk film som handlade om att 2 gifta män skulle få göra vad dom ville i en vecka typ, haha. Nu ska jag lägga mig & kolla på onsdagarnas höjdpunkt! TRUE BLOOD. god natt alla trogna läsare & glöm INTE att anmäla er på Alla Krossade Hjärtans Dag. Man vinner ju ett presentkort på 60 000 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0