SVAR PÅ FRÅGA

Vad är ditt favorit djur? Rider du fortfarande? Isåfall vart?
Vilket gymnasium ska du söka?
Lever du ett normalt "svensson" liv eller har du ngt specielt i din vardag?
Vilket är ditt favorit ämne?
Gillar du gamla underkläder?
Har du någon piercing? Isåfall vart?
Hur länge om dagen spenderar du vid datorn?
Brukar du hänga på sportlife? ;)
puss
Mina favorit djur är hundar & hästar. Jag rider fortfarande på bilddal.
Jag ska antagligen söka till Kitas.
Man kan väl inte säga att jag lever ett svensson liv. Det händer alltid något speciellt i min vardag, haha.
Mitt favorit ämne är svenska.
Gillar gamla underkläder? Det gör jag inte haha
Jag har piercingar i öronen, naveln & tungan. Eller jag har ju haft hål i tungan vilket jag tagit ut nu, men det är ju fortfarande ett hål så jag kan ju fortfarande stoppa i en stav om jag vill ha i det.
Jag sitter faktiskt inte så ofta vid datorn som man kan tro faktiskt. Vissa dagar inget alls och vissa dagar kanske ca 3 timmar. Brukar alltid kolla på film på datorn innan jag somnar. Så det blir nog ca 2-3 timmar varje dag.
Jag tränar på sportlife kanske 2-3 gånger i veckan.



Hur ser din dröm kille ut?
Jag har inget speciellt utseénde på min dröm kille utan allt ligger i personligheten. Det enda utseénde 'kravet' jag har på min dröm kille är att han måste vara längre än mig. Man ska kunna lita på honom, vad som än händer. Han ska ALDRIG kalla mig något dumt eller slå mig. Vara snäll mot mig & mina vänner. Bry sig om mig. Hör av sig till mig och finns alltid där. Det är den perfekta killen.



hur går det med han killen du va ihopp med, 94 alltså, kan du inte berätta lite om hur ert förhållande var/är? föresten vart är örhengerna ifrån? :* bra blogg <3
Jag tänker inte ta vårat förhållande på min blogg, känns dumt att göra det. Antar att du menar mina rosa fjäder örhängen. De är ifrån Indiska och kostade 79:- om jag minns rätt. Tack söta du!



Hur tränar du?
Vad vill du bli när du blir stor ? hur vill du att ditt liv ska se ut ?
vilken gymnasie ?
favoritaffär?
är dina betyd bra?
Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag tränar, haha. Men det är väl oftast kondition och styrka.
Jag vet inte riktigt vad jag vill bli men jag vill arbeta med barn/ungdommar som har det jobbigt hemma.
Antar att du menar vilket gymnasie jag vill börja på och mitt svar på det är ju Kitas.
Jag har ingen direkt favoritaffär men den affären som har finast kläder är nog raglady & de affärerna.
Mina betyd är inte så speciellt bra men jag ska höja mig hur mycket som helst nästa termin.




Vilka är dina bästavänner? Lägg upp bilder
image description
Favoritmat?
Tacos helt klart!




Kommentarer
Postat av: Anonym

är du bög

2011-11-24 @ 20:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0