STILL SICK

Vill inte vara sjuk mer, orkar inte ligga hemma och dega mer. Det är faktiskt jobbigt att ta det lugnt, haha. Har inte pluggat någonting heller så ligger antagligen skit mycket efter i skolan. Var på sjukhuset och kollade vad det var som var fel på mig och jag var tvungen att ta sånt hemskt stick i mitt finger. HATAR sprutor och allt som har med det att göra. Jag frågade ifall jag kunde få sticka mig själv och det fick jag (!?) men när jag skulle sticka fegade jag ur så sjuksköterskan fick göra det iallafall. Åkte sedan och handlade med mamma så jag kunde få komma ut lite. Köpte massa go frukt och gott tea. Har även fått hem mitt paket om alla mina mobil skal, högtalare osv. Lägger upp en bild senare. Nu blir det grey's!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TUTTAR <3

2011-11-17 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0