Mys-fika at my place tillsammans med Elin, Lydia & Olivia. Jag ju varit helt isolerad ifrån alla människor förutom min familj i snart en vecka. Så det blev en spontan fika. Vi hade så mysigt & vi satt och pratade om allt och inget i säkert 3 timmar. Ibland är det bra med spontan träffar. Men bättre med bästavänner. Kommer vara tvungen att vara hemma och vila hela denna helgen. Så sjukt ovärt. Men jag får väl ha kul med mig själv och kanske tvinga hit någon och mysa med mig. Tjejer, känn er träffade. Nu måste jag absolut sova. Klockan är ju trotts allt halv två. Även fast jag inte ska upp imorgon någon speciell tid så vågar jag inte förstöra mina rutiner.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0