1 ADVENT

Hej alla kära läsare!
Har inte bloggat så mycket denna veckan, eller jo det har jag men inte om saker jag gjort typ. Har varit sjuk hela veckan så det är ju ganska onödigt. Mina dagar har endå bestått utav tvn, tea, halstabletter & sängen. Fick dock sällskap i lördags som stannade över natten. Har bara kollat på film och inte gjort någonting typ.
Åh en sak som jag stör mig någon galet på är denna stormen. Händer det något så ska HELA facebook flippa ur. ALLA skriver på sina statusar, shit var det blåser ute!! SOM OM INTE ALLA REDAN HAR UPPFATTAT DET!? åh får panik. Storm är mysigt tycker jag. Nu ska jag fortsätta mitt roliga liv som sjuk, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0