Om sanningen ska fram


Hello lovers! Just ni sitter jag i soffan & myser med min lilla hund som drömmer madrömmar så han piper och gör jätte konstiga rörelser. Stackars liten :( Men idag har jag iaf haft en grym dag. Jag har spelat fotboll med goa brudar & startat ett nytt fotbolls lag. Kommer dock inte ihåg vad vi hette..hehe. Jag har faktiskt haft med min kamera och tagit bilder men jag hittar fortfarande inte min himla sladd!! Idag fyller även min älskade mormor år. Imorgon är det sista konfirmationen innan jag konfirmeras & så ska jag luncha med min fader i stan. Jag har äntligen varit inne i den nya avdelningen på frölunda torg, vet inte riktigt om jag tycker att det är bra eller dåligt..kommer bli jobbigt när det finns så många olika affärer. Nu ska jag fortsätta kolla på CSI.
loove/a

Kommentarer
Postat av: emelie steeeen

indianerna fbk!!!!!!!

2011-05-05 @ 11:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0