Hela havet stormar

''men jag är lugn baby, jag är cool. jag står här och softar''
lugn och softar är något som är låångt ifrån mig just nu!
(cool är jag alltid) jag var varit hos mitt tard hela dagen
och kom hem nu. det första jag tänker när jag gick in i mitt rum va
- var är mitt rum!? vad är allt detta!? sedan kom jag på mig själv..
hade ju haft lite bråttom i morse så allt åkte ut över hela mitt rum..TPL
TPL - TRÖTT PÅ LIVET
imorgon kommer jag antagligen städa mitt rum..om inte det finns något bättre
typ som..vad som helst? så nej jag kommer inte städa mitt rum. det var en FET
lögn..men OM jag skulle göra det så ska ni få se på fint asså! haha
nu ska jag somna till macgruber. PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0