fucka upp det är mitt andranamn

jag måste bara blogga en sista gång innan jag ska sova.
jag måste få skriva av mig.
jag vet inte vad som precis hände med mig. men jag är
arg. men jag vet inte varför. arg, ledsen och besviken.
besviken för att jag har varit världens sämsta människa.
och inte nog med det,världens elakaste människa.
jag har sårat så många som verkligen älskat mig.
man kan inte älska någon om man inte älskar sig själv
jag är så ledsen för allt dumt jag gjort. jag är faktiskt det.
jag skäms och önskar ingenting annat än att få de ogjort.
jag ångrar mig, jag vill ha hjälp, förlåtelse. förlåt för hur
jag har behandlat alla runt omkring mig. jag har aldrig
riktigt förstått hur elak jag var. men nu vet jag..
nu låter det som att jag tycker synd om mig själv.
förlåt för allt, verkligen. hoppas att du tar åt dig
om du känner dig träffad. förlåt tusen gångenom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0