You are a cinema, i could watch you forever

Heej du glade! Jag vet att jag inte varit effektiv på min blogg de 3 senaste dagarna. Men det är för att jag har sovit på världens bästa ö, guess with who? hehe. Det har varit lika bra som alltid. Första natten gjorde vi ingenting speciellt förutom att vi somnade vid klockan 00.00 konstigt nog. Rödskär är ju ön som aldrig sover..? Andra natten hade vi Entourage maraton. För er som inte vet vad Entourage är så är det en serie iaf haha. Tror inte jag stavat rätt över huvudtaget men iaf. Just det, det är ju liviz  & bc jag sovit med det två första nätterna med den tredje och tråkigt nog den sista natten för några dagar iallafall fick vi besök av Petter, Filip & Tobias. Sista natten blev det dock inte lika mycket sömn. Stackars Tobias som hade Partille cup dagen därpå (idag då). Jag somnade väl vid typ halv 4 efter att ha fixat sovplatser till alla & försökt droga ner alla för jag orkade inte höra dem mer. Så vaknar jag vid halv 9 av att Olivias hund vill ut och att det är ljust för vi glömde dra ner gardinerna. Så det sög.
Men idag har jag varit först i stan med min älskling för vi har månadsdag idag & sedan mötte vi upp hans syster Louise & hennes kompis John för att åka till allum. Det var tydligen massa rea vilket det inte ens var så det sög ganska fett. Men jag fick med mig det super snygga halsbandet/armbandet på bilden ovan hem iaf!
399 :- på Raglady & jag älskar det.
Nu ska jag lägga mig & kolla på någon bra film för imorgon måste jag till stan för konstigt nog har hela min underdel på min ena primeboot släppt, jätte knepigt så jag ska försöka fixa det. Sedan måste jag även köpa en ny onepice eftersom att min ¨gamla¨ gått sönder vilket är synd för den ägde. rip haha.
love/a
l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0