SVAR PÅ FRÅGOR

HAR INTE AVSLUTAT FRÅGESTUNDEN ÄN! TÄNKER BARA SVARA PÅ LITE FRÅGOR BARA

http://jennifersjosten.blogg.se/
1. hur länge har du bloggat?
2. vilken är din favoritaffär?
3. vilken är din tv serie?
4. varför slutade du spela fotboll?
5. hur det går det med pojkvännen?
6. vart håller du hus nuförtiden?
SVAR

1. Jag har väl bloggat till & från i ca 1 år men nu är jag väl uppe i 5:e månaden på denna bloggen
2. Det varierar massa, men favoritaffären är väl typ raglady & dem affärerna. Dom har ju nästan alltid något fint!
3. Min favoritserie är helt klart O.C
4. Jag slutade för att jag var den enda 96 så då jag var tvungen att spela med f92 & för jag klarade inte all den pressen.
5. Det går bra med min pojkvän :)
6. Jag håller för det mesta hus i fiskebäck eftersom att det är här jag bor

http://juliaaxenfalk.blogg.se/
1. hur länge har du bloggat?:D
2. Har du några djur?
SVAR

1. Jag har bloggat i ca 1 år men jag la ner min andra blogg och började blogga på denna istället. Så jag är uppe i min 5:e månad nu tror jag :)
2. Ja, jag har en kings charles cavalier spaniel
såhär ser min hund ut, inte min hund på bilden men han ser exakt likadan ut


http://anniicanilsson.blogg.se/
Har du varit förlovad någon gång, eller vill du vänta tills du vet att killen är den rätta? ;D
SVAR

Nej jag har aldrig varit förlovad. Tycker att det är lite tidigt att förlova sig när man är 15 år. Så ja, jag väntar tills jag är helt säker att jag hittat rätt kille :)

Felicia Coster
1. hur ofta rakar du dig mellan benen?
2. hur ofta onanerar du?
3. hur ofta äter du macdonalds?
4. om sanningen ska fram vill du ligga med mig då?
SVAR
1. Hela tiden, varje sekund
2. 8 och en halv gång om dagen
3. Jag äter typ macdonalds 1 gång om året haha (enda seriösa svaret)
4. Om du berättar om din bardom, säger att du haft det svårt



Sanna
gillar du håriga kukar
SVAR

Jag föredrar festis

http://dirtyhome.blogg.se/
Hur såtr du egentligen ut med alla konstiga kommentarer?
SVAR

Det är väl roligt att folk kan spendara sin tid på oseriösa frågor





Kommentarer
Postat av: felicia

jag har inte ställt ngra frågor ditt kioskmongo

2011-07-13 @ 11:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0