for the first time



Hej alla världens fina människor! Hoppas det är så sjuuukt bra med er för det är det med mig iaf. Är ju på läsö som de flesta kanske redan vet? Dom 2 senaste dagarna har varit helt awesome. Klockan är 01.48 & jag kom precis hem. Igår kom Simon liljevall, Simon Ps, Sven, Oliver stenström, Anton Falk, Gustav löving & Niklas andersson :) Louise & Erika Hansson kom hit i förrgår tillsammans med Agnes. Så både igår kväll & idag kväll så började vi med att gå ner till den sjukt fina stranden som finns här på Läsö & sedan vidare till Läsö krog, hur kul som helst! Träffade massa sköna människor, gamla danska gubbar med sjukaste humorn & massa skoj! Så nu sitter jag i min säng & luktar skiiiiiiit. Rök & instängt. Det är för att man får ju röka inomhus typ överallt på Läsö :p Chill men endå ochill. Chill för de som röker att slippa stå ute & röka men ochill för man kan knappt andas där inne. Varesig man röker eller inte, så det är väl det enda negativa. Sedan har allt varit amazing! Jag kommer antagligen lägga upp lite sköna bilder ifrån dessa kvällarna. Jag hade inte med mig min egna kamera men Louise hade med sig sin kamera så alla gick runt och tog kort. Så vi får väl se när dom kommer upp på facebook så kanske jag kan ta några sköna bilder & dela med mig på bloggen! Nu ska jag sova eftersom att vi ska åka hem imorgon :(( Har saknat hem som s***n! Men är ju bara hemma en dag eftersom att jag ska åka ut IGEN på torsdagen :( Men då är jag hemma nästa vecka på typ måndag eller tisdag? Så det blir lagom tills Olivia kommer hem. Har saknat mina vänner & min älskade pojkvän så otroligt! See yaah dude'z. Det äger att det är 16 år på sprit här xD just det...jag är 15 hehehehehehehhehohhoho. Ganska ägd :ppPPPPppPpP
Helt övertrött. Sov gott pluttizar. kiss N love
loove/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0