That is why I hate you

Tänker blogga om djupa saker i detta inlägget för jag tycker det är viktigt.
Först börjar jag med saker som gör mig glad och sedan saker som förstör mig.



Älska - Jag älskar mina vänner mer än någonting annat. Jag har haft väldigt
många olika umgänges kretsar och hoppat fram och tillbaka. Men nu känner
jag mig trygg i mina vänner. Jag har haft väldigt svårt med att kunna lita på
folk för jag har alltid trott att som ska svika mig så fort jag vänder ryggen.
Min familj hjälpter mig igenom allt. Hur jobbigt saker än är så vet jag att dom
alltid skulle finnas där för mig. Jag frågade min
mamma om hon skulle älska mig om jag dödade någon och då sa hon -
jag kommmer alltid älskat dig men inte alltid dina handlingar.

Min släkt - Vänner - Familj det är min mening med livet. Saker som får mig må bra
är om jag har någon jag kan lita på. För hur jobbigt saker än är så vet jag att
alltid har någon att falla tillbaka på. Även fast det händer så många gånger att
jag tror att man är helt ensam och man lika väl skulle kunna lägga dig ner och
dö för ingen skulle bry sig. Men jag vet att jag har så många människor som faktiskt
bryr sig om mig. Vill säga tack för allting till alla som finns där för mig. Jag skulle
inte kunna få bättre människor runt mig än vad jag har just nu. Kärlek






Hata - Falska vänner, folk som ljuger och inte håller vad dom lovar. Människor man
tror att man ska kunna lita på som sviker och snackar skit. Jag bryr mig inte så mycket
om skit snack. Men människor som ljuger är det värsta som finns. Jag ljuger ibland jag med.
Även fast jag försöker att vara ärlig så mycket som det går så är det inte alltid så lätt. Men
jag HATAR folk som ljuger. Hata är ett starkt ord. Jag hatar ingenting annat än lögner och
människor man tror man känner som visar sig vara någon helt annat.

Hade kunnat skriva tusen mer saker på både älska & hata men så hade jag nog varit
tvungen att döda någon. iof varför inte? mamma älskar mig endå..haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig no matter Wath !!!!!!

2011-02-24 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0