Byter du inte rubrik så dödar jag dig

Rubriken är Olivias citat över dagen. Min förra rubrik var - sitter fast i en stuga med ett drägel.
Finns inte så mycket att skriva om mer än att olivia bara ramlar runt hela tiden. orka vara henne.
Jag har lyckats klämma in två riktigt dumma kommentarer som kommer förfölja mig hela mitt liv
så jag tänka att det är väl lika bra att skriva dom här så det blir gammalt så snabbt som möjligt...
Jag har en tjej i min klass som inte tål röda saker, tål hon inte röd mjölk heller?
- Låten heter du krossat mig totalt men ignorera den bara
- Aha, vad handlar den om då?
Inte roligt någonstans men iallafall, jag känner min kusin såpass väl...(tyvärr)
Bilden passar igentligen inte in just nu i detta väder men jag tänkte bara ifall någon glömt av solen.
Hoppas alla har det gryymt!
(ja, jag var tvungen att klippa bort olivia annars skulle hon klippa min tung..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0