DOORS SLAM, LIGHTS BLACK, YOU'RE GONE, COME BACK, STAY GONE, STAY CLEAN, I NEED YOU TO NEED ME

6 DAGAR KVAR.
En av mina fina läsare bad mig att skriva lite om Australien. Vad jag ska göra där osv.
Jag och min familj ska åka till Sidney som ligger i Australien för att min moster bor där. Hon flyttade dit för ca 1-2 år sedan. Vi ska vara borta i nästan 1 hel månad. Min moster har även 2 som heter Noah & Elllie. Väldigt skönt att komma utomlands när det är så hemskt väder. Det är ju inte ens snö än? Det negativa med resan är ju att jag är borta över jul och nyår detta året med. Förra året var jag i Egypten tillsammans med min familj, Olivias familj + våran farmor. Men jag kommer över det..haha. Ska öven försöka uppdatera bloggen varje dag med bilder och vad jag gjort. Har ju bestämt mig för att jag ska lära mig att sufa. Har alltid velat lära mig det för det värkar så himla nice. Är det något nu undrar så är det bara att fråga.
puss

Kommentarer
Postat av: Vanda

Åh, fyfan vad nice! Jag är verkligen avundsjuk haha. Men jag har börjat spara så min resa är på G! :) Skall ni mellan-landa någonstans eller åker ni direkt? Hur tror du den långa flygresan kommer vara? Uppdatera massor när du är där! Tack för inlägget, grymt! Kram Vanda <3

2011-12-14 @ 21:00:36
URL: http://vjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0