AUSTRALIEN

Åh, fyfan vad nice! Jag är verkligen avundsjuk haha. Men jag har börjat spara så min resa är på G! :) Skall ni mellan-landa någonstans eller åker ni direkt? Hur tror du den långa flygresan kommer vara? Uppdatera massor när du är där! Tack för inlägget, grymt! Kram Vanda <3

Haha va gullig du är. Vi åker ifrån landvetter till Bryssel som tar ca 2 timmar. Sedan ifrån Bryssel till abu dhabi som jag inte har någon aning hur lång tid det tar. Från adu dhabi till sidney & då är vi framme! Tror flygresan kommer att vara hemsk. Jag gillar inte att flyga. Man kan bara sitta ner, det är trångt, kan lukta äckligt osv. Men tror det kommer vara hyfsade plan eftersom det är såpass lång resa. Jag kommer uppdatera så fort jag kan. Det tar mig ca 2 dagar att flyga så det kanske blir 2 dagars uppehåll men inte mer! Hoppas du blev nöjd! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0