23 dec

image description
Lovely sun, lovely summer, lover Australia
Har precis kommit hem ifrån stranden. Bränt sönder en större del av mitt ansikte + mina axlar. Först åkte vi till Manly Beach's shopping center för att hitta någon snygg bikini. Jag hittade faktiskt en skit snygg bikini som fick följa med mig hem. Efter vi varit runt och kollat så var vi och åt lunch på en riktigt fräsh resturange. Eftersom att centret låg precis vid Manly beach så gick vi och tog ett dopp i havet. Det har varit strålande sol, några små regnskurar men det var knappt. Runt ca 25 grader. Vi var vid stranden i ca 2 timmar. På 2 timmar lyckas jag bränna mig, fattar inte. Detta är tydligen en kall dag i Australien. Skrev i tidigare inlägg att jag skulle visa bilder på huset osv och de kommer. Även bilder på min snygga bikini. Ska nu iväg och leka med mina älskade bebisar.
Imorgon är det julafton, tagga. Australien ligger typ 1 dag före Sverige så jag skriver datum på alla inlägg så det inte blir konstigt. Ha överseende helt enkelt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0