22 dec

Även Australien älskar julpynt, det är väldigt vanligt med renhorn och röda bollar på sina bilar som ska likna rudolf med röda mulen.
Det har regnat hela dagen så våran första dag i Australien blev till att softa. Man orkar inte göra så mycket efter att man varit 22 timmar i luften utan sömn plus ca 7 timmars stop på olika flygplatser. Men vi kämpade oss dock till ett utav shopping centrerna. Hittade hur mycket saker som helst. Jag trodde att deras mode skulle suga men shit. Dock är allt typ beach fashion men endå. Hur jäkla fina saker som helst. Hittade även mina dröm shots. One thesboon, im in love. Köpte dock ingenting eftersom jag skulle spenderat alla mina pengar. Måste chilla med det lite. 3 veckor kvar ju. Fram mot kvällen så slutade det att regna och blev lite soligt. Så medans solen äntligen vågat sig fram så gick vi på en liten promenad. Vi gick förbi massa hus som hade det roligaste julbelysningarna jag någonsin sätt. Känns konstigt att folk har jultomtar osv när det är sommar. imorgon ska det tydligen regna..orkar inte åka ifrån ett regnigt land till ett annat..åh.
image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0