13 dec

Det är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag, hura hura hura. Grattis fina pappa 
Idag var det även 4 år sedan min farfar dog, jag saknar dig. Det är även lucia ifall ni missat det. Exakt 1 vecka kvar tills jag åker, bara 1 vecka. Helt sjukt.

Idag har jag inte varit på min prao. Har varit i skolan och tagit igen saker jag missat. Åkte sedan hem och sov lite. Hade glömt att köpa något till pappa så jag fick slänga mig till frölunda torg och köpa en tårta. Åt födesedags middag med familjen och sedan åkte jag och Olivia till farmor och myste lite. Åh jag satt och vänta på DH och inser att det inte kommer idag!! ååh jag som längtat.
vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0