världens bästa korplag

sho bre händer jao peace bre! eftersom att jag ser att min statistik över läsare ökat i mängder så får jag väl uppdatera eftersom att jag antar att ni är lite smått intresserade på vad jag gör på dagarna, haha. Min dag började jag med att gå till skolan. sedan fick jag skynda mig till stallet för jag trodde jag skulle rida vid 4 men så hade dom ändrat till 5 så där stod jag som ett sär men färlig häst och färdig klädd och allt :(( sedan fick jag stressa igen för idag börjar vi träna med korparnas FBK igen om ni kommer ihåg oss? haha. sedan nu ligger jag i min säng och ska kolla på HUR MÅNGA LINGON FINNS DET I VÄRLDEN. sov så gott allesammans. puuuss

Grattis i efterskott älskade Antonia AKA BoTnIa!
Vi firade våran stjärna på fotbollen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0