Where have you been all my life?

Hej alla goa bloggläsare!
Jag ber om ursäkt för en dålig uppdatering den senaste veckan. Men jag har varit helt slut och haft fullt upp hela tiden. Men jag är jätteglad för läsarna har stigit väldigt mycket de senaste dagarna,det är sjukt kul! Idag började dagen med skolan och så kom min älskling till skolan och överaskade mig eftersom att vi har 16 månader idag! Sedan hade jag sista konfirmationen. Sedan blev det hem till Jennifer och slingade hennes hår tillsammans med Martia jennis pojkvän och moa tjärnström! Nu ska jag hoppa in i duschen för att imorgon ska jag ta konfirmations kort och det måste bli bra annars vet jag inte vad jag tar mig till..OCH två saker till..Imorgon ska jag stå i cafèt tillsammans med Leila och det kommer bli grymt! Andra saken är om det är någon som har listat ut vart jag ska åka om en vecka? haha. Bloggar mer lite senare för nu hör jag att duschen blivit ledig.
loove/a



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0