We don't waste no precious time


Hej på er alla härliga människor!
Det är jätte kul att se att det är fler & fler som läser. Idag väckte min kära pojk mig vid typ kvart i nio igenom att ringa och väcka mig, ungefär såhär lät det - JAAAAAAAG HAR BESTÄMMT ATT DU SKA TA BUSSEN SOM GÅR OM 10 MINUTER HEM TILL MIG SÅ SKYNDAAA DIIIG. Mh, jo det måste nog vara det bästa sätt att bli väckt på..men jag hann faktiskt med bussen galet nog! Men dock så har jag inte hunnit att hämta min kamera hemma hos Felicia än så alla biler satsar jag på att lägga upp i morgon istället. Men här är iallafall en bild som jag har tagit ifrån facebook. Nu ska jag kolla på gynekologen i askim och hoppas på att somna, sov gott!
loove/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0