behind our masks, we are all safe. don’t ever take it off, they might see who you are underneath it all.

Hola! Jobbade idag, har gjort exakt samma sak som igår. Efter praon så åkte jag med Olivia & solade. Åh gillar inte att sola solarium, det är så grymt tråkigt..Men när vi solat klart så åkte vi och fikade nere vid havet tillsammans med Jannie, Rebecka, Emma & Britta. Väldigt mysigt & behövligt efter en jobbig vecka. Idag fyller även min kära vän Fabian Alberts 17 år, nästan lite stor nu ju. Grattis till honom iaf. Nu ska jag se ifall jag hittar något att ta på mig tills imorgon. Det är även sista dagen på konfirmationen imorgon med, that suck's.
love/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0