Sweet dreams

(bilden är ifrån när vi var ute och myste i solen

Heej alla sköna människor!
Just nu ligger jag i min sköna säng och harpå mig min grymma OP. Ska snart hoppa in i duschen och sedan efter det hade jag tänkt att bege mig emot frölunda torg och kolla efter något att ha på sig tills ikväll eftersom att jag inte kan hitta någonting! När jag kommer hem väntar damsugaren på mig tyvärr..För er som inte vet vad jag ska göra ikväll ska jag på tjejmiddag till en riktigt go tjej som fyllde 15 igår. Jag kan också lova att det det kommer några bilder ifrån ikväll senare på bloggen. Jag har nämligen bestämmt att ta med min älskade kamera. Men nu måste jag skynda mig in i duschen!
loove/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0