Ibland när jag saknar dig

så tänker jag på oss och alla minnen som vi delat


som det flesta kanske vet håller jag på att deppa ihop. Jag orkar ingenting längre för det är plågsamt med såhär mycket plugg. Visst var jag berädd på att 8an skulle vara jobbig, men såhär jobbig!? Jag har iallafall hittat ett jätte gammalt usb minne med underbara bilder. Så dom kommer upp på bloggen snarast! Idag var jag i stallet och imorgon måste jag baka för jag ska stå i cafèt i skolan på fredag! Så alla på EPP är hjärtligt välkomna. Och det är bara en vecka kvar tills jag lämnar sverige, gissa vart jag ska?hmm.. det får ni allt suga på tills nästa inlägg. Nu ska jag sova.
love/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0