Flyg ångest

Nu har jag iallafall lyckats packa klart. Eller aa, mamma är klar..Fick panik förut när jag insåg att vi inte hade en ända nöt i huset förutom mina familjemedlemmar!  Så jag fick slänga mamma in i bilen till Maxi och köpa nötter & tidning. Ska ju faktiskt sitta 2 timmar på ett flyg & sedan 5 TIMMAR i en buss..Eftersom att jag ska till ett fattigt ställe och ingen lyxsemester så kommer jag inte ha någon chans att blogga överhuvudtaget tyvärr. Så ni får vara utan mig en vecka, MEN LUGN!!! Jag bloggar direkt nästa torsdag när jag kommer hem. Jag bloggar såklart imorgon innan jag åker med. Nu ska jag lägga mig och kolla på DH
loove/a

tror att jag kommer klara mig helt ok på flyget osv, har ju mina nötter, musik & tidningar♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-14 @ 09:00:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0