Birthday gifts

Det här har jag fått hitills -
Armband ifrån Raglady och runt omkring det så står det
We are each other of us angels with only one wing, and we can only fly embracing each other
Fick ifrån min älskade syster frida
Maglinneifrån H&M
Ed Hardy parfymen ifrån Grandparfymeri ifrån my love
Örhängen ifrån Fris & Company ifrån min älskade syster
Fris & Company ring ifrån my love
Galet snygg ring ifrån min älskade broder
Minitär jacka ifrån TESSIE ifrån mami and papi
Gulligaste halsbandet ifrån Benjamin!
Sport BH + 1000 New Body trosor ifrån m&p
Armband ifrån farmor och på hjärtat så står det på ena sidan
Från farmor och på andra sidan så står det bara Anna
Malins goodiebaag! lovelovelove
+ en massa pengar & massa annat! Tack för allting
När jag kommer hemifrån Rumänien så vet jag vad jag ska göra iallafall
Shoppaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0